Andrew Worob, blogger at PR at Sunrise (United States)


“The PR Agencies start a YouTube channel for the sake of starting a channel and do not update it as often as they probably should”.

The outburst is of Andrew Worob, blogger at PR at Sunrise.

To the blog PR Interview, Andrew talked about the new YouTube´s layout and if the journalists access the PR Agencies´channel on YouTube.

Take a look:

PR Interview: Do the PR Agencies use the YouTube correctly?

Andrew Worob: In the United States, most of the PR agencies do not have a active YouTube Channels.

PR Interview: Why?

Andrew Worob: They start a channel for the sake of starting a channel and do not update it as often as they probably should.

Andrew Worob, blogger

PR Interview: Why do you think this happens?

Andrew Worob: The same reason a lot of brands do not update their channel. Not enough resources (money to make a video, the people to work on it, don’t have content worth uploading, etc.)

PR Interview: Do the journalists accesss the PR Agencies´channel in YouTube?

Andrew Worob: I’m not sure if these channels are accessed by journalists – hard to say, but I’d guess rarely.

PR Interview: To finish up, what about  YouTube´s new layout ? Did you like it?

Andrew Worob: Way too busy. They are trying to make it more “social” in terms of its look (similar to a FB or Google+), but it is a bit overwhelming.

Bookmark and Share

IN THE NEXT POST:

Sobre Rodrigo Capella

Diretor da Pólvora PR, Assessor de Imprensa e Estudioso da Comunicação Digital, Rodrigo Capella já ministrou, desde 2008, mais de 350 palestras e cursos em eventos, associações, empresas e universidades, como Banco do Brasil, Novartis, Rotary Club, ESPM, FMU, Sindicato dos Jornalistas do Estado de São Paulo, Sindicato dos Jornalistas do Estado do Pará, Congresso Internacional para Líderes da Comunicação, Social Media Vale do Paraíba e Seminário “Mídias Digitais e Transformação Social”, realizado em Aracaju pelo Governo de Sergipe. Além disso, o profissional foi professor de Comunicação Digital da pós-graduação da PUC-PR, da UNA-BH e da Universidade Anhembi Morumbi-SP. Capella é também autor de diversos livros, como “Assessor de Imprensa: fonte qualificada para uma boa notícia” e de “Rir ou Chorar”, biografia do cineasta Ricardo Pinto e Silva coordenada por Rubens Ewald Filho. E-mail: capella.rodrigo@gmail.com
Esse post foi publicado em Entrevista e marcado , , , , , , . Guardar link permanente.

Deixe uma resposta

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s